March 10, 2014

Oficial...am blog!

Bunaaaaaaaaaaaaaa...ziua :)

Azi dimineata cand m-am trezit, am avut un fel de flashback: mi-am amintit ca detin un blog! Blog care e ceva mai vechi, cred ca are in jur de 3 ani, dar nu m-am prea tinut de el; asa ca, am sters toate postarile anterioare, si m-am hotarat sa ma pun pe treaba. Ce fel de "treaba"?! Pai, in cazul in care nu v-am innebunit deja cu pasiunea mea pentru makeup, sau orice alt lucru beauty related, ma declar ferm hotarata sa impartasesc cu voi - ceva mai detaliat decat pe alte canale de Social Media - lucrurile care ma fac pe mine fericita si, de ce nu, mai putin fericita, in materie de beauty, makeup si viata in general. Vorba aceea: "Oameni suntem!" :) 

Cu acestea fiind spuse, nu mai ramane decat sa va urez "Bine ati venit!", si sa promit ca voi incerca sa fiu cat mai consistenta cu postarile mele.   

So please, stay tuned!

Hugs&Kisses,

G




No comments:

Post a Comment