April 9, 2014

Urban Decay - Smoked Palette

Hellooooo Beautieeees!

In urma cu putin timp am primit un mesaj ce m-a impresionat maxim, de la o prietena de pe Facebook. Nu voi intra foarte mult in detalii, dar nici nu vreau sa intelegeti gresit motivul pentru care consider ca mesajul a fost atat de bine venit. Observ, ca pe masura ce "imbatranesc", intalnesc din ce in ce mai rar oameni de calitate...nu stiu care sa fie cauza. Nu pot spune ca intotdeauna am fost atenta sa ma inconjor cu oameni frumosi si buni, dar de cand am inceput sa ma consider un adult responsabil pentru faptele mele- YAY, am incercat sa fiu mai selectiva cu oamenii cu care intru in contact, sau mai bine zis pe care ii las sa se apropie...inchei paranteza.

Revenind la prietena mea de pe Facebook, care face parte din categoria oamenilor frumosi si buni, mi-a facut un cadou. Fara niciun motiv, in afara celui ca impartasim amandoua pasiunea pentru makeup. Si ca sa clarific, nu acesta este motivul pentru care mesajul m-a impresionat.

Este vorba de Smoked Eyeshadow Palette, de la Urban Decay, pe care pur si simplu o ador. De fapt, nici nu prea cred ca as putea sa gasesc cuvintele exacte pentru a descriere sentimentele mele fata ea (da da, eu ma atasez de produsele mele, si cateodata chiar vorbesc cu ele...cu toate acestea, indraznesc sa va rog sa nu credeti ca sunt complet nebuna :)) ).

Stilul smoky este unul din preferatele mele, si cand spun smoky, nu va ganditi imediat la negru si gri...poti realiza un machiaj smokey folosind cam orice culoare. Mai ales cand culorile arata ca cele din aceasta fabuloasa paleta. Dar mai intai, sa va arat cum arata pe dinafara.
Am uitat sa va spun ca mai vine si cu o carticica in care este descris, pas cu pas, cum puteti sa recreati cateva lookuri. Si cand spun cateva, ma refer la 12. 12!
Buuun, now to the colors - in total sunt 10 culori, 4 mate si 6 satinate/shimmery. 
Asa arata cele din randul de sus, de la stanga la dreapta: Kinky, Freestyle, Mushroom, Backdoor, Blackout. 
Poza nu le face dreptate (e facuta in lumina naturala, si fara flash, insa nu stiu de ce, camera mea a hotarat sa dea pozelor o nuanta cam galbuie astazi...am incercat sa o corectez putin, dar tot nu arata ca in real life).
Pe randul de jos, se gasesc urmatoarele culori...can you say WOW?! Sunt incredibil de pigmentate si cremoase si vibrante. Trebuiesc insa aplicate cu maaare grija, putin cate putin, caci altfel pica de pe pensula in zona de sub ochi...ceea ce nu e neaparat o problema daca aplicati fondul de ten, corectorul/anticearcanul dupa. Sa va fac cunostinta: Barlust, Rockstar, Evidence, Loaded si Asphalt.
Paleta mai vine si cu un creion de ochi negru, 24/7 glide-on eye pencil. Perversion se numeste :D 
Deci, acest creion care poate fi cumparat separat, este cel mai rezistent creion pe care l-am intalnit. EVER. Adica, te dai cu dansul, asa cum am facut eu aici pe mana, te speli pe maini, and it's still there. What?! 
 Nuantele mele preferate: Mushroom, Rockstar, Evidence si Loaded
 Aaaahhh...isn't she lovely?????
Intr-o postare viitoare, o sa va arat si un look ceva mai elaborat si mai colorat decat cel din poza de mai jos ;)

Inchei prin a-ti multumi inca o data draga prietena...

Hugs & Kisses,
G




No comments:

Post a Comment