April 1, 2014

Who's the Brightest of them all?!

Hey hey heeeeey! 
Am inceput asa ca sa fiu in ton cu makeup-ul pe care l-am realizat astazi :) Este cel mai colorat look pe care l-am realizat pana acum. Clar. Soarele e de vina, si primavara asta, fir'ar sa fie :D Paleta de farduri pe care am folosit-o este bineinteles de la Sleek Cosmetics, Ultra Mattes Brights V1. 
Am folosit in jur deeee...hmm...mai bine va arat paleta si insemnez culorile pa care le-am folosit. Dar hai sa le le enumar, caci imi place tare cum le-au numit: Bammi (galben), Powi (alb), Pucker (magenta), Strike (portocaliu), Sugarlite (mov), Bolt (albastru), Pout (un roz ceva mai putin intens decat Pucker...oricum, foarte asemanatoare), Chill (aqua blue), si Cricket (verdele mai deschis).  
Culorile sunt foarte vibrante, si perfecte pentru primavara/vara, fie ca vrei sa realizezi un look ceva mai nonconformist, fie ca le folosesti ca si accente pentru un look mai clasic. 

Deci, asa arata paleta: 

..si asa arat eu, dupa ce am folosit nuantele "insemnate" :) 
















In speranta ca nu v-am orbit... 
Hugs & Kisses,
G

No comments:

Post a Comment