March 28, 2014

Sleek & Dark

De ce titlul cu pricina? Pentru ca am folosit paleta de farduri de la Sleek, Ultra Mattes Darks V2.
Si bineinteles ca de indata ce am pus mana pe ea...am scapat-o pe jos. As vrea sa glumesc, dar fix asta am facut...si s-au spart cateva dintre "pastile". Tragedie. Noroc ca eram la cursul de makeup, unde a fost reabilitata numaidecat cu spirt, chiar de catre tan tana naaaaaaa: Diana Ionescu. Daca vreti sa stiti cum sa va reparati fardurile/pudrele pe care si voi le-ati scapat pe jos intr-un mod mai mult sau mai putin stangaci decat Je (btw, nu cred ca se poate mai rau decat mine), o sa va povestesc, insa intr-un alt blog.
Buuun...al doilea lucru pe care l-am facut de indata ce am pus mana pe aceasta minunata paleta, a fost un look dark spre evil, cu care evident ca nu as iesi in plina strada, lunea la ora 15:13.
Asadar, m-am jucat putin cu culorile cele dark, mate si pigmentate (ce iti poti dori mai mult de atat), si iata ce a iesiiiiit:





Paleta de farduri o puteti gasi aici, cu tot cu swatch-urile culorilor:

Hugs&Kisses,
G

No comments:

Post a Comment